Over Neuf & Associates

Neuf & Associates is een interim managementbureau op gebied van Project-, Omgevings- en Contractmanagement van complexe Ruimtelijke en Infrastructurele opgaven van overheden. De professionals van Neuf & Associates hebben vele jaren werkervaring, zijn sympathiek én slim. Ze hebben lef, zijn ambitieus, ondernemend en talentvol. Daarnaast hebben ze een WO-opleiding, zijn ze zelfstandig, communicatief vaardig, oplossingsgericht en gericht op samenwerken. Een flinke portie enthousiasme en daadkracht maken het plaatje compleet.

Actuele kennisonderwerpen zijn voor ons Systeemgericht Contract Beheersing (SCB), (vastgelopen) gebiedsontwikkelingen, Publiek Private Samenwerkingen (PPS), begeleiding grote infrastructurele projecten, inkoop en aanbestedingsadvies, innovatieve contractering (DBFMO) en (vastgelopen) bestuurlijke besluitvormingsprocessen.

Wij willen de beste en leukste mensen aan ons binden door bij de mooiste bouw- & infraprojecten van de Nederlandse overheid betrokken te zijn. Of dat in vaste dienst is of als zelfstandig ondernemer is voor ons van ondergeschikt belang. Onze professionals willen gefaciliteerd worden en niet beperkt. Neuf biedt ze het platform om het maximale uit zichzelf en elkaar te halen.

“Excelleren in vrijheid” noemen wij dat bij Neuf & Associates.

Het onderhouden en ontwikkelen van ons netwerk is voor ons eveneens core business. Door hier ruim tien jaar intensief en selectief aan te werken, is een buitengewoon krachtig fundament ontwikkeld.