Over Neuf & Associates

Wij zijn een Interim management en adviesbureau op gebied van Project-, Omgevings- en Contractmanagement van complexe Ruimtelijke en Infrastructurele opgaven van overheden. Wij maken ruimte voor een omgeving waar iedereen met plezier in kan leven, vandaag en in de toekomst.

Waarom Neuf? Alle reden daarvoor is te vinden in de drie waarden die samen onze mens- en professionele visie vertellen:

PLEZIER We werken aan waar we energie van krijgen en plezier uit halen. Dat geldt voor ons als bureau, en voor ieder individu. Plezier is het ingrediënt dat duurzame energie om vraagstukken op te lossen voedt.

VRIJHEID We waarderen het niet alleen, maar organiseren vrijheid bewust, in onze organisatie en in de samenwerking met overheden. Vrijheid maakt de ruimte om tot de essentie van vraagstukken door te kunnen dringen.

KWALITEIT We geloven in het vermogen tot vooruitgang van ieder mens en van de leefomgeving als geheel. We vinden elkaar in het streven naar de 9+. We willen niet alleen problemen oplossen, maar de omgeving concreet een betere plek maken.

De professionals van Neuf & Associates zijn sympathiek én slim. Ze hebben lef, zijn ambitieus, ondernemend en talentvol. Daarnaast hebben ze een WO-opleiding, zijn ze zelfstandig, communicatief vaardig, oplossingsgericht en gericht op samenwerken. Een flinke portie enthousiasme en daadkracht maken het plaatje compleet.

Wij willen de beste en leukste mensen aan ons binden door bij de mooiste bouw- & infraprojecten van de Nederlandse overheid betrokken te zijn. Of dat in vaste dienst is of als zelfstandig ondernemer is voor ons van ondergeschikt belang. Onze professionals willen gefaciliteerd worden en niet beperkt. Neuf biedt ze het platform om het maximale uit zichzelf en elkaar te halen.

“Excelleren in vrijheid” noemen wij dat bij Neuf .

Nog één ander ding. Vanuit gelijkwaardigheid werken we met elkaar en aan de leefomgeving. Omdat die er voor iedereen is. En we zien dat daar verschillende behoeften in bestaan, ook bij de mensen buiten het directe vizier van projecten. Al die stemmen brengen we graag naar voren. Om ze in samenhang te kunnen zien, en ook omdat juist in de andere perspectieven vaak de doorbraken te vinden zijn.