Projectmanagement

Heb jij inhoudelijke kennis en ervaring op gebied van Ruimte en Infra? Ben jij ondernemend, neem jij verantwoordelijkheid en ben jij enthousiast een nieuwe uitdaging aan te gaan? Dan ben jij de projectmanager die wij zoeken!

Als projectmanager ben jij primair verantwoordelijk voor het bereiken van het projectresultaat binnen de vooraf gestelde randvoorwaarden ten aanzien van tijd en geld. De projectmanager stuurt het projectteam, bewaakt de onderlinge raakvlakken binnen het team en zorgt voor samenbindend leiderschap dat de spelers tot een team bindt en het teamgevoel versterkt. De projectmanager is de intermediair tussen opdrachtgever, lijn en project. De projectmanager onderhoudt ook de contacten intern en bestuurlijk voor zover dat voor zijn project van belang is.

Goed projectmanagement betekent resultaat leveren binnen budget en tijd, zoals deze vooraf vastgelegd is. Door op efficiënte wijze te sturen en beslismomenten te organiseren en begeleiden, kun je met je team een goed resultaat leveren.

WAT WIJ BIEDEN

• Goed salaris;
  • Doorgroeimogelijkheden;
  • Mooie mogelijkheid om ervaring op te doen bij een snel groeiende speler;
  • Vrijheid;
  • Persoonlijke ontwikkeling;

WAT WIJ VRAGEN

• Een relevant afgerond WO-diploma (zoals bijvoorbeeld Bouwmanagement/ Civiel/ Geografie/ Bestuurskunde);
  • Je hebt 5 jaar aantoonbare ervaring met projecten binnen de Ruimtelijke Ontwikkeling, en je hebt binnen deze 5 jaar minimaal 3 jaar ervaring in de politiek bestuurlijke omgeving van een overheidsorganisatie;
  • Goede communicatieve en sociale vaardigheden;
  • Je bent gericht op vooruitgang, zelfstandig en ondernemend;