Omgevingsmanagement

Heb jij inhoudelijke kennis en ervaring op gebied van Ruimte en Infra? Ben jij ondernemend, neem jij verantwoordelijkheid en ben jij enthousiast een nieuwe uitdaging aan te gaan? Dan ben jij de omgevingsmanager die wij zoeken!

De omgevingsmanager is verantwoordelijk voor de interactie met de omgeving en zorgt voor de maatschappelijke inbedding van een project. De omgevingsmanager is de intermediair tussen de projectorganisatie en de stakeholders in de projectomgeving. Deze omgeving wordt gevormd door alle partijen die een belang hebben bij het project. De omgevingsmanager heeft een duidelijke signaalfunctie in het projectteam bij het proactief signaleren van onderwerpen vanuit de omgeving die in- en extern invloed kunnen hebben op de kwaliteit van een project.

WAT WIJ BIEDEN

• Goed salaris;
  • Doorgroeimogelijkheden;
  • Mooie mogelijkheid om ervaring op te doen bij een snel groeiende speler;
  • Vrijheid;
  • Persoonlijke ontwikkeling;

WAT WIJ VRAGEN

• Een relevant afgerond WO-diploma (zoals bijvoorbeeld Bouwmanagement/ Civiel/ Geografie/ Bestuurskunde);
  • Je hebt 5 jaar aantoonbare ervaring met projecten binnen de Ruimtelijke Ontwikkeling, en je hebt binnen deze 5 jaar minimaal 3 jaar ervaring in de politiek bestuurlijke omgeving van een overheidsorganisatie;
  • Goede communicatieve en sociale vaardigheden;
  • Je bent gericht op vooruitgang, zelfstandig en ondernemend;¬†