Contractmanagement

Heb jij inhoudelijke kennis en ervaring op gebied van Ruimte en Infra? Ben jij ondernemend, neem jij verantwoordelijkheid en ben jij enthousiast een nieuwe uitdaging aan te gaan? Dan ben jij de contractmanager die wij zoeken!

Als contractmanager ben jij verantwoordelijk voor het vaststellen van de inkoopbehoefte, het opstellen van het inkoopplan, het gehele proces van de contractvoorbereiding, aanbesteding en ook voor de contractbeheersing. Uiteraard doe jij dit binnen de randvoorwaarden van tijd, geld, kwaliteit en risico. Door het gebruik van functioneel specificeren is een koppeling te leggen tussen de eisen vanuit opdrachtgever en omgeving, kan contractmanagement de mogelijkheden van de markt optimaal benutten en tegelijkertijd het risico vanuit de markt beheersen.

Jij bent ook degene die de contacten onderhoudt en zo nodig de onderhandelingen voert met de marktpartijen. Een veelzijdige baan dus, waarbij geen dag hetzelfde is.

WAT WIJ BIEDEN

• Goed salaris;
  • Doorgroeimogelijkheden;
  • Mooie mogelijkheid om ervaring op te doen bij een snel groeiende speler;
  • Vrijheid;
  • Persoonlijke ontwikkeling;

WAT WIJ VRAGEN

• Jij hebt een relevant afgerond WO-diploma (zoals bijvoorbeeld Bouwmanagement/ Civiel/ Geografie/ Bestuurskunde;
  • Je hebt 5 jaar aantoonbare ervaring met projecten binnen de Ruimtelijke Ontwikkeling, en je hebt binnen deze 5 jaar minimaal 3 jaar ervaring in de politiek bestuurlijke omgeving van een overheidsorganisatie;
  • Jij bent enthousiast, eerlijk en ondernemend;
  • Je hebt innoverend vermogen en staat sterk in je schoenen;