Bij Neuf & Associates staan we altijd open voor goede én leuke mensen. Spreekt ons bureau je aan?
Nodig jezelf uit voor een kop koffie!

Bij Neuf & Associates draait het om kennis, netwerk en innovatie op het gebied van ruimte en infra. Het is onze ambitie om professionals en opdrachtgevers te verbinden, te faciliteren en te inspireren. Onze organisatie bestaat uit vaste medewerkers en associates.

Onze professionals

De professionals van Neuf & Associates zijn sympathiek én slim. Ze hebben met elkaar gemeen dat ze over inhoudelijke kennis en ervaring op het gebied van ruimte en infra beschikken. Ze hebben een opleiding op WO-niveau en over het algemeen rond de vijf tot tien jaar werkervaring, opgedaan bij een adviesbureau, overheid of aannemer. Onze professionals hebben lef, zijn ambitieus, ondernemend en talentvol. Daarnaast zijn zelfstandig, communicatief vaardig, oplossingsgericht en gericht op samenwerken competenties waar ze over beschikken. Tot slot maken een flinke portie enthousiasme en daadkracht het plaatje compleet.

Onze projecten

De professionals van Neuf worden ingezet bij onze opdrachtgevers in het publieke domein. We werken voor zowel centrale, decentrale als semi-overheidsorganisaties zoals Rijkswaterstaat, ProRail, Schiphol, provincies, gemeenten, waterschappen en het Rijksvastgoedbedrijf. Onze professionals geven zelf richting aan hun projecten en persoonlijke ontwikkeling. Grofweg zijn er drie rollen te onderscheiden die we in projecten vervullen: projectmanager, contractmanager en omgevingsmanager. Deze rollen kunnen ook gecombineerd en/of afgewisseld worden.

Onze ambitie

Onze ambitie is om bij de mooiste projecten in de markt betrokken te zijn, op dit moment zijn dat bijvoorbeeld de ontwikkeling van de nieuwe terminal op Schiphol, de vernieuwing van Rijnstraat 8 voor het Rijksvastgoedbedrijf en het omleggen van de A9 Badhoevedorp voor Rijkswaterstaat. De renovatie van het Binnenhof staat op ons verlanglijstje.

Meer weten?

Projectmanager bij Neuf