Sessie zin en onzin van marktplaatsen bij inhuur

Op donderdag 30 maart 2017 organiseert Neuf & Associates samen met Omniplan een seminar over de zin en onzin van het inhuren van professionals op de Ruimtelijke Ontwikkelingsmarkt via marktplaatsen, inhuurportals en Dynamische Aankoop Systemen (DAS). Met afdelingshoofden en inkopers van overheden, bureau’s en zzp’ers en vertegenwoordigers van de inhuurdesken nemen wij deze middag het inhuurproces onder de loep. Een actieve bijdrage namens de vier genoemde groepen zal tijdens de middag worden vervuld door:

• Katja Engelkamp, Manager PMdH bij Gemeente Den Haag, dienst DSO
  • Hans Nieuwenhuys, Inkoopadviseur bij Gemeente Leiden, Servicepunt 71
  • Jaap Jan Westland, Consultant bij Flextender
  • Hans van Dijk, Directeur bij Neuf & Associates en Omniplan

De middag zal worden begeleid door dagvoorzitter door Hugo Jan Ruts, editor-in-chief en uitgever van ZiPconomy. Als expert op het gebied van inhuurportals, DAS en de wet DBA zal tijdens de gehele middag Mark Bassie, (Comité van Marktplaatsgebruikers, Flex-Beheer) ons introduceren in de wereld van marktplaatsen en ook verder tot onze beschikking staan.

Meld je hier nu kosteloos aan voor de kennissessie!

De sessie zal plaatsvinden op donderdag 30 maart 2017 vanaf 16.30 uur op de Atoomclub in Amsterdam aan de Overschiestraat 65. Het programma zal er in hoofdlijnen als volgt uitzien:

16:30 – 17:00 Inloop

17:00 – 18:15 Start kennissessie